احداث سه مجتمع حمایتی توسط کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از احداث سه مجتمع حمایتی جهت مددجویان تحت پوشش در سال گذشته توسط این نهاد خبر داد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: این ساختمان ها شامل مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در اراک، مرکز کار آفرینی خمین و نیز اراک است.

 

وی میزان اعتبار لازم برای ساخت این مجتمع ها را هشت میلیارد و 234 میلیون ریال برشمرد و افزود: با توجه به رویکرد جدید امداد و ایجاد شرایط اشتغال برای مددجویان تحت حمایت، احداث این مجتمع ها جهت آموزش مددجویان و فراهم کردن شرایط کار برای آنها بسیار مناسب است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی محل اعتبار فعالیت های عمرانی کمیته امداد استان را از اعتبارات دولتی، مصوبات سفرهای استانی، درآمد امداد، کمک خیرین و آورده مددجویان عنوان کرد و گفت: تعمیرات مسکن مددجویان، احداث مسکن برای روستائیان نیازمند و احداث مسکن شهری از جمله فعالیت های عمرانی امداد در سال گذشته بوده است.


ولیئی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام عظمای ولایت به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار امیدواری کرد: این نهاد در سال جدید در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت گام بردارد.
 

پایان پیام/

کد خبر 119749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha