تامین زمین برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تا پایان امسال

بیات منش به مصوبه تامین زمین برای ساخت ۱۵ هزار و ۳۵ واحد در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تا پایان امسال زمین برای ۳۰ هزار واحد تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه شورای اداری به سفر رییس جمهور به زنجان و اختصاص 13 مصوبه مربوط به راه و شهرسازی اشاره کرد و  گفت: چهار مصوبه مربوط به راه های ملی از ردیف پروژه های راه های مواصلاتی بود.

 

مسعود بیات منش با یادآوری اینکه محور اول؛ محور زنجان، تکاب به زنجان.  بیجار به طول 27 کیلومتر تا پایان سال مالی امسال به پایان می رسد و از این میزان 17 کیلومتر نهایی شده است، گفت: محور دوم تکمیل قطعات 2، 3 و 4 باند کبودر آهنگ به قیدار است که قرار بود 72 کیلومتر تا پایان فصل کاری سال آینده به پایان برسد.

 

این مسئول ادامه داد: برایرتکمیل راه منجیل به سه راه طارم هم  100 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود که 44 میلیارد تومان سال گذشته تخصیص شد. و  محور اصلی راه درام نیز 10 میلیارد مصوب شده که تا پایان فصل کاری امسال نهایی خواهد شد.

 

بیات منش به پروژه های احداث مراکز فرهنگی و کتابخانه به تعداد پنج مورد که انتخاب پیمانکار نیز برای آن انجام شده است اشاره کرد و گفت: 90 درصد اعتبارات این پروژه ها جذب شده است که شامل احداث کتابخانه آببر، تکمیل ثبت اسناد، هنرستان موسیقی زنجان و هنرستان دخترانه زنجان و تکمیل   فرهنگسرای زرین آباد است.

 

وی به مصوبه تامین زمین برای 15 هزار و 35 واحد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تا پایان امسال زمین برای 30 هزار واحد تامین خواهد شد.

 

این مسئول به تامین زمین برای احداث زندان اشاره کرد و گفت: 38 هکتاز زمین برای ساخت زندان شناسایی شده است که تامین اعتبار و ارائه سایت پلان لازمه اختصاص این زمین است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با یادآوری اینکه سهم راه و شهرسازی از ساخت 14 مدرسه، هفت مدرسه است، تصریح کرد: این مدارس به پیمانکار سپرده شده و ظرف 2 سال احداث خواهد شد.

کد خبر 1197518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha