پاسداری از ارزش‌های انقلاب ادای دین به شهدا و ایثارگران است

عباسی با بیان اینکه پاسداری از ارزش‌های انقلاب، ادای دین به شهدا و ایثارگران است گفت: باید در مسیر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا تلاشی مضاعف صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم تشییع پیکر شهید نظم و امنیت «مهدی کامور آستانه» امروز (سه‌شنبه،۲۸ تیر) با حضور مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور در آستانه اشرفیه برگزار شد.

 

«اسدالله عباسی» در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، امنیت داخلی و مرزهای کشور را مرهون تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانان و سربازان گمنام امام زمان (عج) خواند و افزود: این افراد جان بر کف برای صیانت از اسلام ، قرآن و حفظ کیان ایران اسلامی جهاد می کنند.

 

استاندار گیلان شهدای ایران اسلامی را نمادی از غیرت، خودباوری و خداشناسی دانست که با خدمت صادقانه در جبهه حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.

 

وی تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب، ادای دین به شهدا و ایثارگران است و باید در مسیر ارج نهادن به مقام شامخ آنان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

 

پیکر پاک این شهید نظم و امنیت صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان در رشت تشییع و پس از تشییع در آستانه اشرفیه، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 

گفتنی است، ستوان سوم «مهدی کامور» زاده آستانه اشرفیه، یکشنبه(۲۶ تیر) هنگام ماموریت در ایست بازرسی ورودی شهر زاهدان، قصد بازرسی از یک دستگاه خودرو را داشت که راننده در اقدامی ناجوانمردانه، این مامور گیلانی را زیرگرفت. این مامور جان بر کف پلیس به دلیل شدت جراحت، در دم جان باخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1197543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha