امنیت و آرامش روانی جامعه نیازمند همکاری رسانه ها است

تمنایی با اشاره به تصمیم گیری که در شورای اطلاع رسانی اصفهان صورت گرفته است، گفت: تامین امنیت و‌آرامش روانی جامعه نیازمند همکاری رسانه ها و کار خبری به موقع است.

«علی تمنایی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهارداشت: موضوعات رسانه ای و ایجاد امنیت روانی در جامعه به منظور امیدآفرینی و جلوگیری از تنش های خبرهای منفی مطرح شد که رسانه ها نقش خود را به خوبی ایفا و از طرفی هم مدیران دستگاه های اداری در این راستا همکاری کنند.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: تامین امنیت و‌آرامش روانی جامعه نیازمند همکاری رسانه ها و کار خبری به موقع است و روابط عمومی ادارات و فعالان فضای مجازی نقش خود را ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: تمام تلاش و برنامه ریزی ها صورت گرفته تا ظرفیت رسانه ای برای ایجاد فضای روانی آرام فراهم و ادارات و دستگاه های دولتی و خدمات رسان نسبت به اطلاع رسانی به مردم و رفع چالش ها همکاری کنند.

تمنایی خاطرنشان کرد: آموزش و تبیین جایگاه خبری در شورای اداری استان برای مدیران انجام و مقرر شد نشست های خبری برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برگزار شود.

 

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به موقع پیرامون اتفاقات و چالش های اجتماعی از بروز تنش و ناامیدی ها جلوگیری کرده و فرصت را برای سو استفاده افراد سودجو از بین می برد.

کد خبر 1197697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha