معرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

طی آیینی با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه کاشان و جمعی از مسئولان و دانشجویان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، در آیینی با حضور میثم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه کاشان و جمعی از مسئولان و دانشجویان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم با اشاره با افتخارات پرشمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شکل گیری بسیج در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تفکرات و منویات امامین انقلاب در این مراکز حساس علمی و فرهنگی جاری شد. 

 

میثم عرب زاده گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و امیدواریم با هوشمندی نیروهای جوان و انقلابی به خوبی از این پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم و همانند قبل انقلاب بزرگ اسلامی را به جهانیان صادر کنیم. 

 

در پایان این آئین با تقدیم لوح و هدایایی با تجلیل از خدمات محمد امین امیری، امیر محمدمیرزائی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و خانم بخشی هم به عنوان مسئول بسیج خواهران معرفی شدند.

کد خبر 1197725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha