۱۳۹ نفر حائز رتبه در مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران ستاد آجا شدند

حجت الاسلام دهدار با اشاره به حضور ۵۴۸ نفر در مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل ستاد آجا از انتخاب ۱۳۹ نفر به عنوان منتخبین و صاحبان رتبه در این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام دهدار، رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در اختتامیه مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل در ستاد آجا با اشاره به گزارش مرکز قرآن و عترت و نماز ارتش و افزایش میزان رشد علاقه مندان به قرآن گفت: میزان رشد شرکت کنندگان در مسابقات و علاقه مندان به قرآن نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته است و در این دوره از مسابقات 548 نفر شرکت کردند که از این تعداد 134 نفر به مرحله ستادی راه یافتند و 139 نفر منتخب و 40 نفر حائز رتبه اول شدند.

 

وی با تشکر از ستاد خواهران در ستاد آجا در فعالیت های قرآنی اظهار کرد: ما به لحاظ آمار نسبت به سایر نیروها از نظر تعداد کم هستیم اما از لحاظ کیفیت توان آن را داریم تا با سایر نیروها رقابت کنیم.

 

وی در مورد کسب رتبه در میان گروه های مختلف ارتش در فعالیت های قرآنی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش نسبت به سال قبل 13 رتبه رشد داشته است. دژبان ارتش سه رتبه، گروه مخابرات سه رتبه و سایر نیروها نیز به همین ترتیب از رشد خوبی برخوردار بودند.

 

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در نهضت حفظ قرآن گفت: در این زمینه ما توانستیم 40 کلاس تخصصی حفظ، تجوید، مفاهیم و سایر رشته های قرآنی را تشکیل داده و از اساتید برتر کشوری در این زمینه استفاده کنیم. تمام راه یافتگان در این دوره از مسابقات در مرحله بعدی در یک اردوی 10 روزه شرکت می کنند که در نهایت به 300 نفر از شرکت کنندگان که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 1197788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha