۵۷ مرکز واکسیناسیون در استان ایلام فعال است

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این روز‌ها با بالا رفتن تب دوباره کرونا و افزایش دو برابری تعداد مبتلایان، تنها راه مقابله با این بیماری دریافت دز چهارم واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

«اسد احسان زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از کاهش رعایت نکات بهداشتی در استان ایلام خبر داد و  اظهار کرد: هنوز در استان دو درصد دوز چهارم یا یادآور را زده اند که آمار خوبی نیست.

 

وی با بیان اینکه  ۵۷ مرکز واکسیناسیون در استان کار واکسیناسیون را انجام می دهند، گفت: ساعت فعالیت مراکز واکسیناسیون در استان از ساعت ۷ تا ۱۳ و نیم است.

 

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: رعایت بهداشت فردی و زدن ماسک، همچنین تهویه مناسب در مکان های بسته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همراه تکمیل واکسیناسیون از جمله راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و گسترش این عارضه هستند.

 

 

گفتنی است، شهرستان هلیلان، چوار، سیروان، ایلام، ملکشاهی و مهران در وضعیت آبی و شهرستان‌های آبدانان، دهلران و چرداول، دره شهر و ایوان در وضعیت زرد و شهرستان بدره در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

کد خبر 1197826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha