۳۵۵ مددجوی کمیته امداد استان سمنان به مشهد مقدس و قم اعزام می شوند

اسعدی از اعزام ۳۵۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به مشهد مقدس و قم خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛« سعید اسعدی» با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» در استان سمنان گفت: در قالب این طرح افراد نیازمند و علاقه‌مندی که تاکنون نتوانسته‌اند به زیارت و پابوس ائمه اطهار(س)در اماکن زیارتی مشرف شوند شناسایی و اعزام می‌شوند.

 

معاون فرهنگی کمیته امدادخمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود اضافه کرد: اعزام مددجویان در گروه‌های مختلف مخاطب به اردوهای زیارتی می‌تواند موجب تحول ذهنی و قلبی فرد شود.

 

وی با اشاره به برنامه های تابستانه مددجویان در قالب برنامه های زیارتی، فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: ۱۶۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس و ۱۹۵ نفر به قم اعزام شدند.

 

اسعدی با تأکید براینکه همه برنامه‌های این نهاد با رویکرد فرهنگی اجرا می‌شود چرا که با ارتقای فرهنگی، زمینه ارتقای مددجو در سایر زمینه‌ها نیز فراهم خواهد شدادامه داد: برگزاری اردوهای زیارتی و تربیتی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است و این اردوها در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی بالغ بر ۲۰۰۰نفر از مددجویان در حال برگزاری است.

 

معاون فرهنگی کمیته امدادخمینی(ره) استان سمنان ، مشاركت خيران در طرح خيرخواهانه شوق زيارت اين اداره كل كميته را براي اعزام آن دسته از مددجوياني كه تاكنون به اماكن زيارتي مشرف نشده‌اند خواستار شد.

کد خبر 1197867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha