آغاز به کار سامانه مودیان مالیاتی فروشگاهی

خاندوزی از آغاز به کار سامانه مودیان مالیاتی فروشگاهی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وعده‌ای که پیش از این برای اجرای قانون سامانه مودیان فروشگاهی داده بودیم، مقرر شد در تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رییس جمهور این سامانه شروع به کار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه ۲۹ تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از آغاز به کار سامانه مودیان مالیاتی فروشگاهی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وعده‌ای که پیش از این برای اجرای قانون سامانه مودیان فروشگاهی داده بودیم، مقرر شد در تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رییس جمهور این سامانه شروع به کار کند اما به دلیل مشغله کاری رییس جمهور و مهمان خارجی، ایشان نتوانستند در این مراسم حضور یابند، اما وزارت اقتصاد به وعده خود عمل کرد و این سامانه شروع به کار کرد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه چه گروه‌های اقتصادی و با چه ترتیبی باید وارد سامانه شوند، از طریق سازمان مالیاتی منتشر خواهد شد. امیدوار هستیم این امر تفاق جدیدی در عرصه عمل به کالیف قانونی بر زمین مانده و  هم در زمینه حرکت به سمت شفافیت اقتصادی و عادلانه شدن نظام مالیاتی و پرداخت در کشور باشد.

کد خبر 1197909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha