بیمارستان قصرشیرین مرکز اصلی درمان برای زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین است

محمدی،گفت: بیمارستان قصرشیرین مرکز اصلی درمان برای زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین است و دانشگاه علوم پزشکی در تلاش است که این بیمارستان بیش از پیش تجهیز شود.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه اربعین ،گفت: از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم و تمامی مراکزی که درمسیر زائران حسینی از شهرستان کنگاور تا قصرشیرین  هستند با هدف درمان به موقع و موثر به زائران مجهز به مراکز بهداشتی شدند و آماده ارائه خدمات مناسب و مطلوب هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،افزود: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند  و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی دراین استان نداریم. 

 

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین از ورودی استان کرمانشاه تا خروجی و در مسیر زوار ۱۰۵ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس و ۲ هلی کوپتر مستقر هستند.

 

 

محمدی، تصریح کرد: وجود یک کلینیک در مرز و یک بالگرد در مرز خسروی و یک بالگرد در کرمانشاه موجب می‌شود که رسیدگی به زوار که هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است تأمین می شود.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: برپایی سه بیمارستان صحرایی توسط بنیاد برکت، سپاه و ارتش پیش بینی شده که بیمارستان بنیاد برکت در مرز مهران و سپاه و ارتش در مرز خسروی جانمایی شده است.

کد خبر 1197951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha