لزوم نشر و بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه

ماموستا کلشی‌نژاد گفت: همه باید در راستای نشر و بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی قدم برداریم و در این مسیر تمام توان خود را بکار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه عصر چهارشنبه ۲۹ تیرماه در نخستین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی اظهار کرد:  از مسائل مهمی که ما را در این گردهمایی جمع کرده مسئله وحدت و محبت پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت است.

 

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آن چیزی که موجب شد دشمن به برنامه‌پردازی و برنامه‌ریزی‌های مختلف علیه جهان اسلام بپردازد، پیشرفت و موج اسلام‌آوری در جهان بوده است، بیان کرد: در سال 2003 رژیم غاصب صهیونیستی وقتی در مقابل جبهه مقاومت شکست خورد در شهری نزدیک بیت‌المقدس جلسات متعددی به صورت فوق‌سری برگزار شد.

 

 

وی افزود: بر همه ما لازم است دشمن را بشناسیم و برای مردم تبیین کنیم باید سیاست‌های ددمنشانه صهیونیست و استکبار جهانی را به مردم نشان دهیم.

 

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند را باید تک‌تک ما در حوزه دشمن‌شناسی مورد توجه قرار دهیم.

 

 

وی اذعان کرد: همه باید در راستای نشر و بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی قدم برداریم و در این مسیر تمام توان خود را بکار بگیریم.

 

 

کلشی‌نژاد با عنوان اینکه  وحدت و برادری از موضوعات مهم و اساسی در دین اسلام است، اضافه کرد: وجود تفرقه بین مسلمانان منجر به تسلط دشمنان می‌شود لذا بر همه مسلمانان واجب است با یکدلی و یکپارچگی خود دژ مستحکم در مقابل دشمنان بسازند.

 

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه اعلام کرد: دین مبین اسلام دارای مذاهب و دیدگاه‌های مختلفی است ولی اصل و اساس آن در بین همه پیروانش یکسان است.

 

 

به گفته این روحانی ارومیه، هر دیدگاه و مذهبی برای همه ما قابل احترام است و توهین به مقدسات یکدیگر بزرگترین آفت و ضربه را به جامعه اسلامی وارد می‌کند.  

کد خبر 1198002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha