ضرورت سازش بین زوجین جوان و توجه به فرزندآوری

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم سازش پس از ازدواج تاکید کرد و خواستار افزایش توجه به فرزندآوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمدی لائینی«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۹تیر) در مراسم جشن نوعروسان حوزه علمیه خواهران مازندران با عنوان (پیوند آسمانی) که در سالن همایش مرکز خدمات حوزه ساری برگزار شد، ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: امیدواریم در نوکری و خدمت به سربازان، فعالان حوزه فرهنگی، امام زمان (عج) بهتر از گذشته عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز زندگی و سیره امام هفتم امام موسی کاظم (ع) برای ما قابل توجه است و آن مسئله پرفرزندی یا پراولادی است، چرا که ایشان معروف به کثرت اولاد است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه امروز جمعیت ما رو به پیری است، ادامه داد: ادامه سیره آن امام همام ضرورت دارد، چرا که دشمنان ما تصمیم گرفتند با کثرت زاد و ولد جغرافیای مذهبی را به نفع خودشان تغییر بدهند و ما باید مانع آن شویم.

 

وی با تاکید بر ازدواج به‌هنگام و زاد و ولد فراوان، گفت: احتمال طلاق ازدواج بی‌فرزند بیش از ازدواجی است که سرانجامش تعدد فرزندان باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: توصیه‌های چهره به چهره در زمینه افزایش زادوولد کمک می‌کند، من معتقد هستم که در طب سنتی همچون طب جدید مشاوره و پزشک خانواده داشته باشیم چرا که در درمان بیماری‌ها و پیشگیری بسیار موثر است.

وی همچنین خطاب به زوج‌های جوان خاطرنشان کرد: سازش شرط اول و آخر پایداری است، همه نصیحت‌های ما در همین یک کلمه خلاصه می‌شود.

کد خبر 1198072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha