تدارک ویژه کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان برای اوقات فراغت

سليمانی پور گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان برای برگزاری طرح اوقات فراغت و راه اندازی کلاس های آموزشی در بخش های مختلف برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

«نسرين سليمانی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان برای برگزاری طرح اوقات فراغت و راه اندازی کلاس های آموزشی در بخش های مختلف برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» مسجد امام حسين (ع) شهر سامان ادامه داد: به منظور برنامه ریزی و پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، طی هماهنگی با مراکز فرهنگی و هنری کلاس های آموزشی این طرح در تابستان برگزار می شود.

 

وی، کارگاه خلاقیت، آموزش خط تحریری، آموزش تنیس روی میز، روخوانی و روان خوانی قرآن، فوتبال هفتگی و آموزش مهارت های مطالعه را از جمله کلاس های آموزشی و برنامه ریزی شده توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان عنوان کرد.

 

سليمانی پور افزود: شعار برنامه های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ در کانون های مساجد «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» اعلام شده است و ما نیز با تکیه بر همین  شعار است در کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان برنامه های متعددی را تدارک دیده ایم

 

وی با بیان تلاش ما برگزاری کلاس‌های مهارتی و کاربردی با هدف آموش مهارت ‌های مورد نیاز جامعه است، افزود: در این راستا با هماهنگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کلاس های آموزشی تخصصی با حضور اساتید مجرب برگزار می شود

 

سليمانی پور برگزاری کلاس ها و مسابقات ورزشی را عاملی برای نشاط اجتماعی و جذب بیشتر به مساجد دانست و گفت: برگزاری کلاس و مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دو‌میدانی، کوهنوردی، بدنسازی و شنا از مهمترین برنامه های ورزشی در تابستان ۱۴۰۱ کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» سامان خواهد بود. 

 

وی، همچنین برپایی برنامه های اردویی و تفریحی و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «امام حسين (ع)» عنوان کرد و افزود: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، زیارت بقاع متبرکه در سطح شهرستان با هدف افزایش نشاط بچه های مسجد و ترغیب به حضور بیشتر در کلاس ها نیز در دستور کار کانون قرار دارد.  

 

کد خبر 1198109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha