مسئله هسته‌ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد

آیت الله جنتی با بیان اینکه مسئله هسته‌ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد، گفت: راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر) در نهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و کمیسیون‌ها با بیان اینکه مسئله هسته‌ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد، گفت: سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

 

وی با بیان اینکه راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور است، گفت: باید در کنار پیگیری رفع تحریم‌های ظالمانه، مسئله خنثی سازی تحریم‌ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود. اما تحرکات و فعالیت ها در این زمینه رضایت بخش نبود. خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.

 

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه این روزها گرانی و تورم همچنان مردم ما را رنج می دهد، گفت: البته بحمدالله مسئولان بصورت شبانه روزی در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مردم تلاش و مجاهدت آنان را می بینند و این روحیه خستگی ناپذیری جای تقدیر دارد.

کد خبر 1198162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha