تامین کیف و نوشت افزار برای ۳۰۰۰ دانش آموز نیازمند در جهرم

الطافی از پویش «در هوای مهر» به منظور تامین کیف و نوشت افزار برای سه هزار دانش آموز محروم کشور به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» خبر داد.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امسال نهمین سال از پویش مردمی «در هوای مهر» است و طبق روال هر سال، قرار است برای دانش آموزان مناطق محروم کشور، جهت بازگشایی مدارس در مهر ماه، کیف و نوشت افزار تهیه کنیم.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» جهرم افزود: هزینه هر کیف و بسته‌های نوشت‌افزار  ۳۰۰ هزار تومان است که سهم هر نفر فقط ۳۰ هزار تومان و معرفی این پویش به پنج نفر است.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان شرکت در این پویش خیرخواهانه و مردمی، جهت شفافیت هر چه بیشتر، پرداخت انلاین انجام دهند و در صورت انتقال کارت به کارت، رسید خود را به شماره ۰۹۲۲۶۶۹۲۷۴۱ ارسال کنند.

 
 
الطافی با بیان این که این پویش از سال ۹۳ با ۵۰۰ نفرتحت پوشش به سه هزار نفر رسیده است، بیان کرد: امسال قصد داریم سه هزار دانش‌آموز را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

 

وی عنوان کرد: جهت مشارکت در این پویش می‌توان پرداخت‌ها را از طریق نشانیhttps://mj.ngoapp.ir/pay?pn=1&cid=5 و یا از طریق آپ‌های «همراه کارت» و «بادصبا» به شماره کارت6037991899789469، بانک ملی، به نام بنیادخیریه «موج مهربانی»، واریز کرد.

 

الطافی خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه «موج مهربانی» فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز و تا کنون در اوایل مهر ماه هر سال حدود ۱۳ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند سراسر کشور توزیع کرده است.

کد خبر 1198196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha