آغاز بازگشت حجاج خراسان جنوبی از فردا

طهماسبی گفت: ۱۰۲۴ زائر سرزمین وحی دوم و سوم مرداد وارد فرودگاه بیرجند می شوند.

«عظیم طهماسبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حجاج خراسان جنوبی دوم و سوم مردادماه وارد فرودگاه بیرجند می شوند.

 


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین پرواز ساعت 13:5 دقیقه ظهر روز دوم مردادماه خواهد بود، گفت: پرواز دوم کاروان حجاج نیز همان روز 15 دقیقه بامداد انجام می‌شود.

 


وی با اشاره به اینکه پرواز سوم حجاج ساعت 11:۲۵ دقیقه روز دوشنبه سوم مرداد است، ادامه داد: پرواز آخر هم سوم مرداد ماه ساعت 9:55 دقیقه در بیرجند به زمین خواهد نشست.

 


وی از بازگشت هشت کاروان با چهار پرواز از مدینه به بیرجند خبر داد و گفت: حجاج از مدینه پرواز خواهند داشت.

 


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال یک هزار و 24 نفر حاجی و حاجیه داریم که تمامی حجاج طی این دو روز به استان باز می‌گردند، 80 نفری هم که از خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام شده بودند از طریق فرودگاه خراسان رضوی بر می گردند.

 


طهماسبی با بیان اینکه پروژه توسعه و زیرسازی فردگاه مسافربری بیرجند، از جمله پروژه های فردوگاه است که در حال اتمام است، افزود: برای فرود و برگشت حجاج از همین بخش توسعه استفاده خواهیم کرد چراکه فضای بسیار مناسبی دارد.

 


وی افزود: همچنین پروژه بهسازی و محوطه سازی فرودگاه به زودی مناقصه آن برگزار می شود، این پروژه با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین اعتبار شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1198286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha