جشن دهه امامت با محوریت خانواده توسط کانون امام حسین تبریز برگزار شد

سبب کار گفت: مراسم جشن بزرگ غدیر به همت اعضای کانون فرهنگی هنری با محوریت خانواده در مدرسه امامت تبریز برگزار شد.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز گفت: به مناسبت آغاز امامت حضرت امیرالمومنین (ع) جشن بزرگ غدیر با محوریت خانواده به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) در مدرسه امامت با حضور «سرهنگ آقاپور» فرماندهی محترم منطقه اهر و«سرهنگ جعفری» فرماندهی محترم حوزه سلمان و معلمان دبستان امامت برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین منطقه قم تپه تبریز گفت: هرساله عید غدیر خم با حضور اهالی منطقه و بچه های مسجد امام حسین با همت کانون فرهنگی هنری در قالب تبیین و روشنگری واقعه غدیرخم برپا می شود

سبب کار با اشاره به اهمیت استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از این برنامه عنوان کرد:حضور نوجوانان، کودکان در کنار پدر و مادر طی این آیین بخشی از جلوه های برپایی عیدالله اکبر بود.

 وی افزود: سخنرانی «سرهنگ جواد غفاری»،مداحی «ابراهیم محمدی»،اجرای برنامه های فرهنگی،ورزشی،مسابقه نقاشی،اجرای سرود سلام فرمانده و پذیرایی از دیگر برنامه های اجرایی در این جشن معنوی بود.

سبب کار خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) الگوی تواضع و فروتنی بوده و این شخصیت بزرگ در جامعه اسلامی یک الگوی کامل برای مسلمانان است که بعد از قرن‌های متمادی همچنان آوازه شجاعت و قضاوت ایشان در میان جامعه اسلام زبانزد است.

 

 

 

 

 

       

 

کد خبر 1198313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha