سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تمام و توان برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی در استان پای کار است

سردار کریمیان با بیان اینکه سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با تمام توان برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی پای کار است، گفت: علاوه بر ظرفیت اتوبوس های جوان سیر ایثار، ۸۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر از طریق ترابری سپاه برای تردد زوار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومینین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۳۰ تیر) در نشست ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد:  سپاه استان در اربعین حسینی سال جاری با تمام توان و استفاده از ظرفیت های مختلف همراه و کمک کار کمیته های مختلف ستاد اربعین حسینی استان در راستای تسهیل در تردد و خدمات رسانی به زوار خواهد بود.

 

سردار« قدرت الله کریمیان» با تاکید بر اینکه  قرارگاه اربعین سپاه امیرالمومنین(ع) استان با ۱۳ کمیته از کمیته های ستاد اربعین حسینی استان پشتیبانی می کند، تصریح کرد: ظرفیت‌های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از نظر اسکان و تغذیه در اختیار کمیته مشارکت‌های مردمی است و در حوزه های مختلف دیگر از جمله حمل و نقل، امنیت، خدمات رسانی به زوار، فرهنگی و دیگر حوزه ها نیز پای کار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در بحث ترابری نیز علاوه بر ظرفیت اتوبوس های جوان سیر ایثار از ظرفیت ترابری سپاه نیز در راستای انتقال زوار اربعین حسینی استفاده خواهد شد، گفت: در این راستا نیز۸۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که به تناوب در زمینه  انتقال زوار در ایام اربعین حسینی به کمک خواهند آمد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومینین(ع) استان ایلام افزود: سپاه استان در  حوزه های دیگر از جمله بهداشت و درمان و بیمارستان صحرایی و اسکان و تغذیه و کمیته مشارکت های مردمی حضوری فعالانه خواهد داشت و در سال جاری نیز با کمک و استفاده از ظرفیت های مختلف در میدان پای کار خواهیم بود.

 

سردار کریمیان ابراز کرد: با همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی،  در سال جاری تلاش می شود که اربعین حسینی با وجود شرایط گرمای هوا در ایام برگزار کنگره عظیم اربعین حسینی، با تمام توان و ظرفیت، زمینه تردد و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زوار فراهم شود.

کد خبر 1198346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha