دولت در خدمت کسانی است که دغدغه تولید دارند

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت تولید داخلی گفت: دولت در خدمت همه کسانی است که دغدغه تولید دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز جمعه (31 تیر) در بازدید از شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در جمع مهندسان و کارگران این مجتمع تولیدی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این مجموعه گفت: محصولاتی که در داخل کشور از جمله در هپکو ساخته می‌شود به هیچ عنوان نباید از خارج وارد شود.

 

رئیس جمهور افزود: مسائل شرکت های تولیدی باید بصورت تخصصی پیگیری و حل شود و افراد غیر متخصص حق دخالت در این موضوعات را ندارند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هپکو در کشور تولید قدرت می کند و نماد غرور و اعتماد به نفس ملی است، ادامه داد: دولت در خدمت هر کسی است که در کشور دغدغه تولید داشته باشد.

 

این مقام مسئول با تقدیر از زحمات کارگران و کارکنان هپکو اظهار کرد: خصوصی سازی ناموفق و غلط در کنار مدیریت نا صحیح عوامل اصلی مشکلات این مجتمع تولید است.

 

دکتر رئیسی در پاسخ به درخواست برخی از کارگران این مجتمع تولیدی برای عدم دخالت افراد غیرکارشناس در مدیریت هپکو بیان کرد: مسائل شرکتهای تولیدی باید بصورت تخصصی پیگیری و حل شود و افراد غیرمتخصص حق خالت در این موضوعات را ندارند.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای تولیدی چون هپکو و آذراب قابل حل است اظهار داشت : این کارخانه عظیم می‌تواند با سه برابر ظرفیت فعلی کار کند و دولت مصمم است زمینه تحقق این موضوع را فراهم کند.

کد خبر 1198452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha