وحدت مسلمانان موجب خشم و یاس دشمنان شده است

ماموستا رستمی گفت: وحدت و انسجام بین مسلمانان موجب خشم و یاس دشمنان اسلام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران این شهر اظهار کرد: آنچه که امروز به عنوان مانع بزرگی برای تحقق توطئه‌های دشمنان تبدیل شده وحدت مسلمانان است.

 

 

وی با بیان اینکه استان کردستان با برگزاری اجلاسیه وحدت اسلامی پذیرای حضور بیش از ۴۰۰ نفر از علمای کشور و کشور عراق بود، اعلام کرد: امروز استان کردستان الگوی وحدت و یکدلی بین مذاهب و اقوام به شمار می‌رود.

 


 

ماموستا رستمی حفظ وحدت را عامل نابودی و ناامیدی دشمنان خواند و بر ماندگاری و تقویت این مولفه مهم و اثرگذار بین مسلمانان تاکید کرد.

 

 

وی با تبریک شهادت دو نیروی مرزبانی که به خاطر حفظ امنیت در نقطه صفر مرزی به دست گروهک‌های ضد انقلاب به شهادت رسیدند، اضافه کرد: مردم کردستان به عنوان منادیان و الگوهای وحدت قدر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و امنیتی را می‌دانند و در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و حفظ امنیت پایدار همواره در میدان عمل حاضر هستند.

 

 

وی همچنین به اهمیت شرکت در نماز جمعه، حضور سر قبور مردگان به ویژه پدر و مادر، حضور مسئولان در نمازهای جمعه و جماعت، دادن صدقه، اجرای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ وحدت و خودداری از تفرقه پرداخت.

کد خبر 1198465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha