برگزاری میز خدمت آموزش فنی و حرفه ای فارس در ۳۰ محل اقامه نماز جمعه

کیائی گفت: میز خدمت آموزش فنی و حرفه ای استان فارس همزمان با اولین روز هفته ملی «مهارت» در محل اقامه نماز جمعه بیش از ۳۰ شهرستان استان فارس برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام کیائی»، امروز (جمعه 31 تیر) از برگزاری میزخدمت آموزش فنی و حرفه ای استان فارس همزمان با اولین روز هفته ملی «مهارت» خبر داد و به خبرنگاران گفت: میز خدمت آموزش فنی و حرفه ای استان فارس در محل اقامه نماز جمعه بیش از ۳۰ شهرستان استان فارس برپا شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کاری فوری تر و مهم تر از خدمت به مردم نیست.

وی اضافه کرد: میز خدمت آموزش فنی و حرفه ای استان فارس با هدف اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات مردم در محل برگزاری نماز جمعه در کل استان برگزار شد.

کیائی تاکید کرد: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر ضرورت ارتقای مستمر کمی و کیفی روند پاسخگویی دستگاه‌ های اجرایی به شهروندان، ضرورت اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندی و تقویت روحیه پاسخگویی و حضور مسئولین ادارات در نماز جمعه برای پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرده است.

خاطر نشان می شود، این میز خدمت در فارس با حضور مدیر ل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاونین و روسای واحدهای اداره کل و روسای مراکز استان 2 ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه آغاز ضد و تا پایان مراسم عبادی سیاسی و نماز دشمن شکن نمازجمعه برپا بود.

کد خبر 1198478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha