نماز جمعه پایگاه وحدت و همبستگی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه پاگاه وحدت و همبستگی امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام المسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه، اظهارداشت: در ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه برگزار می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اهمت برگزاری نماز جمعه افزود: در باب اهمیت برگزاری نمازجمعه  سوره جمعه نازل شده است.

 

ائمه جمعه نقش مهمی در هدایت مردم دارند

 

وی به جایگاه ائمه جمعه اشاره  و عنوان کرد: امامان جمعه با بیان مسایل روز جامعه و احکام دینی نقش مهم و ارزشمندی در هدایت اقشار مختلف جامعه دارند.

 

حجت الاسلام المسلمن شاهرخی به نقش اعضای ستاد نمازجمعه و مسئولین در برگزاری نماز جمعه اشاره و بیان کرد: این افراد در طول سال ها در  برقراری نماز جمعه در تمامی هفته ها در گرما و سرما نقش آفرین هستند.

 

وی در ادامه به سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت اما خوی فزون طلبی صدام و حمایت آمریکا همچنین منافقین کوردل آنان را وادار کرد تا دوباره به مرزهای ایران اسلامی حمله کنند.

 

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: دشمن در این حمله از سوی رزمندگان اسلام، ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی ضربه سهمگینی خورد و توان نظامی منافقین در این عملیات نابود شد.

 

وی با اشاره به اینکه 70 نفر از شهدای عملیات مرصاد مربوط به استان لرستان است، خاطرنشان کرد: شهدا در آخرین عملیات جنگی برگ درخشانی به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

 

اساس خانواده بر پایه دوستی متقابل و رحمت است

 

حجت الاسلام المسلمین شاهرخ با اشاره به سوم مرداد ماه روز تکریم خانواده و بازنشستگان، گفت: اساس خانواده بر پایه دوستی متقابل و رحمت است.

 

وی با اکد بر اینکه در کانون خانواده باید احترام به یکدیگر از سوی زن و مرد رعایت شود، اظهار کرد: تحکم بنیان  خانواده و توجه به ارزش ها خنثی کننده توطئه های دشمن است.

کد خبر 1198483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha