پنجاه و ششمین «محفل انس با قرآن» در روستای محمدآباد ابوزیدآباد برگزار شد

در آستانه بزرگداشت روز مباهله، پنجاه و ششمین «محفل انس با قرآن» در روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

«مرتضی پشتیبان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه بزرگداشت روز مباهله ، پنجاه و ششمین محفل انس با قرآن کریم به همت شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد آران و بیدگل و کانون فرهنگی و خانه قرآن ثامن الائمه(ع) این روستا برگزار شد.

 

مسئول خانه قرآن ثامن الائمه(ع) روستای محمدآباد ابوزیدآباد افزود: در این محفل قرآنی مرشدی قاری ممتاز شهرستان آران و بیدگل و تعدادی از قاریان محلی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

پشتیبان افزود: بیان نکات تفسیری توسط حجت الاسلام محمد عرب کارشناس دینی و مسئول شورای فرهنگی روستا، ترتیل خوانی سید صالح سجادی، مدیحه سرایی و اجرای مسابقه حضوری قرآنی از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود.

 

مسئول خانه قرآن روستای محمدآباد ادامه داد: این محفل که همراه با یاد شهدا برگزار شد، مورد استقبال علاقه مندان به قرآن کریم در روستای محمدآباد قرار گرفت.

 

مرتضی پشتیبان خاطر نشان کرد: محافل انس با قرآن کریم (هر ماه یک محفل قرآنی) به صورت مستمر و چرخشی به همت شورای فرهنگی روستا، کانون های فرهنگی نورالمهدی و ثامن الائمه(ع) و خانه قرآن ثامن الائمه(ع) با حضور ائمه جماعات و نمازگزاران و عاشقان قرآن در یکی از مساجد روستا برگزار می شود.

 

روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1198509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha