تمام تلاش بدخواهان ملت ایران القای وجود بحران و بن بست در کشور است

اسماعیلی گفت: امروز در جامعه مشکل هویتی یک مشکل جدی است، تمام تلاش بدخواهان ملت ایران القای وجود بحران و بن بست در کشور است و به جوانان توجهی نمی‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد مهدی اسماعیلی» در اختتامیه رویداد ملی دا (دختران ایرانی) اظهار داشت: در نگاه به حل مسائلی اجتماعی به جای ایستادن در انتهای خط، باید در سرمنشاء با ابتکاراتی جلوی بوجود آمدن آسیب ‌ها را گرفت، این مهم در دستور این وزارتخانه است و موفقیت این اقدام مشارکت همه را می‌طلبد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به دنبال ایجاد فضای خلاق برای حمایت از ایده‌های جدید هستیم، امروز ادارات کل فرهنگ در کشور مأمن جوانان انقلابی و خلاق شده و این مسیر را با قاطعیت جلو خواهیم برد و کارهای بزرگی در دولت مردمی که رئیس جمهور آن فردی جهادی متعلق به آب و خاک زرخیز مشهد و خراسان است، عملیاتی کنیم.

 

وی تصریح کرد: حاشیه نشینی معضل اجتماعی اصلی در مشهد است، چرایی ایجاد حاشیه نشینی انتهای خط است، در سایر آسیب ‌های اجتماعی نیز وقتی به انتهای خط توجه شود، شکل خشنی از اجتماع را بالا می آورد، برخورد و وضع معیارهای سختگیرانه باید انجام شود.

 

اسماعیلی اضافه کرد: اگر در ابتدای کار فضاهای رشد را در اختیار فرزندانمان قرار دهیم، ده ها برابر اثر و فایده خواهد داشت، اعتماد به دختران ایرانی و رقم خوردن کارهای بزرگ با کنار هم قرارگرفتن دختران خلاق از مهمترین بازخوردهای این رویداد است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در جامعه مشکل هویتی یک مشکل جدی است، تمام تلاش بدخواهان ملت ایران القای وجود بحران و بن بست در کشور است و به جوانان توجهی نمی‌ شود.

 

وی افزود: اصل این رویداد تقویت روحیه خودباوری و رسیدن به هویت جمعی بین جوانان سرزمین است، در وزارت فرهنگ این موضوع را ذیل پروژه موضوعات اجتماعی پیش برده ایم، معتقدم اگر می خواهیم در حوزه اجتماعی از حالت انفعال خارج شویم باید به این موضوعات بپردازیم.

کد خبر 1198551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha