تفاهم نامه دوجانبه آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در حوزه کارآفرینی منعقد شد

تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری در خصوص آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در حوزه کارآفرینی میان کانون پرورش فکری استان زنجان و کانون کارآفرینی استان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با حضور رئیس کانون کارآفرینی استان و جمعی از همکارانشان در دفتر سرپرست اداره کل کانون استان زنجان، قرارداد مشارکتی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و کانون کارآفرینی استان به امضا رسید.

 

سرپرست اداره کل کانون استان زنجان با اعلام این خبر افزود: در راستای فرمایش‌های مقام معظّم رهبری در خصوص توجه جدّی به بحث تولید و اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین، با هدف تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح استان این تفاهم‌نامه آماده و اجرایی شده است.

 

شیرین دارایی همچنین گفت: با امضای این تفاهم نامه، به ایجاد زمینه های لازم جهت تقویت مهارتهای کودکان و نوجوانان و ترویج فضای فن‌آورانه برای مخاطبین نگاه جدّی  تریخواهیم داشت.

 

سرپرست کانون زنجان هدف اصلی طرح را تقویت مهارت‌های کارآفرینی در کودکان و نوجوانان دانست و گفت: آشنایی با مشاغل، تقویت مهارت سواد اقتصادی، تقویت مهارت حل مسئله، خلاقیت و نوآوری و ... از دغدغه‌های مهم این تفاهم و همکاری است.

کد خبر 1198720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha