بزرگترین چالش کشور بی عدالتی و مسایل معیشتی است

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه بزرگترین چالش کشور در شرایط فعلی بی عدالتی و مسایل معیشتی است، گفت: اگر این مشکلات را حل نکنیم تبدیل به معضلات اجتماعی می شوند.

علیرضا پاک فطرت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد بزرگترین چالش کشور در شرایط فعلی گفت: بزرگترین چالش امروز بحث های بی عدالتی، در هم بودن مسایل اداری و عدم اجرای درست نظام هماهنگ پرداخت است. امروز هر وزارتخانه برای خودش تبصره گذاشته است، پرداخت حقوق ها و استخدام ها سامانه درستی ندارد و هر دستگاهی هر طوری که دوست دارد قانون را یا اجرا می کند یا اجرا نمی کند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شایسته سالاری در استخدام نیروها و پست های مدیریتی رعایت نمی شود. اگر بتوانیم سیستم اداری مالی را اصلاح و ساماندهی کنیم و نظام پرداخت های مالی دولتی و کارگری را اصلاح کنیم، راندمان کار دولت و نظام بالا می رود.

 

وی بیان کرد: از دیگر چالش های نظام بحث های معیشتی است که مردم در بحث دسترسی به کالا و دارو دچار مشکل هستند. در بحث دسترسی بیماران خاص به دارو مشکلاتی ایجاد شده است که سلامتی آنها به خطر می افتد و همه اینها باعث به وجود آمدن معضلات اجتماعی می شوند.

 

پاک فطرت تاکید کرد: البته یک سری مسایل اجتماعی همانند سرقت های خرد و ناامنی نیز وجود دارد که بایستی دولت و دستگاه های متولی به این مسایل توجه کنند چرا که این مسایل مردم است را نگران کرده است و در آینده اینها می تواند به نارضایتی های اجتماعی و معضلاتی منجر شود.

 

 

کد خبر 1198722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha