تزریق اعتبارات جدید برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب صومعه‌سرا

صفاتی با بیان اینکه یکی از پروژه های در حال اجرای این شهرستان تصفیه خانه فاضلاب است گفت: در راستای تسریع در روند اجرای آن هفته گذشته با حضورمعاون امور استانها و مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتباری جدیدی به این پروژه تزریق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مهدی صفاتی» امروز(شنبه، 1مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: همه ما باید در مسیر خدمتگزاری به مردم که شعار دولت مردمی رئیس جمهور است حرکت کنیم.

 

سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «باید قدردان باشیم که خدمتگزار مردم هستیم» افزود: باید از این فرصتی که در اختیار ما است را مغتنم و پاسخگوی مردم باشیم و حواسمان به تذکرات مقام معظم رهبری باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه جلسات باید در ساعت تعیین شده برگزار و روسای ادارات نیز شخصا باید در جلسه حضور یابند گفت: از امامان جمعه و همه دستگاه‌هایی که در مقابله با بحران آب و تامین آب اراضی کشاورزی پای کار بودند و همکاری کردند، تشکر می‌کنیم.

 

صفاتی برحضور میدانی روسای ادارات در بین مردم و همکاری و پاسخگویی مدیران با بخشداران را الزامی دانست و تصریح کرد: باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم، پای کار باشیم و به حرف مردم گوش دهیم تا طعم شیرین خدمت را بچشند.

 

نماینده عالی دولت در صومعه سرا با بیان اینکه یکی از پروژه های در حال اجرای این شهرستان تصفیه خانه فاضلاب است خاطرنشان کرد: در راستای تسریع در روند اجرای آن هفته گذشته با حضور معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتباری جدیدی به این پروژه تزریق شد.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه از زحمات «محمد حیدری» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی سابق فرمانداری تجلیل و «ایمان قربانی» به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.

 

کد خبر 1198725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha