اردوی راهیان غرب شهرستان زنجان در قالب ۲ کاروان اعزام می شود

سرهنگ سهندی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور غرب شهرستان زنجان با ظرفیت ۵۶۰ نفر برگزار می‌شود، گفت: این اردوها با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب گفت: اردوی راهیان نور غرب شهرستان زنجان با ظرفیت ۵۶۰ نفر برگزار می‌شود.

 

محسن سهندی با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب خواهران با ظرفیت ۲۸۰ نفر از امروز آغاز و تا یکم مرداد ماه ادامه دارد، ابراز کرد: اردوی راهیان نور غرب برادران با ظرفیت ۲۸۰ نفر در بازه زمانی ۴ و ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب در قالب ۲ کاروان دو روزه به مناطق عملیاتی بانه و سردشت اعزام می‌شوند، تصریح کرد: زائران زنجانی از یادمان‌های سیرانبند و بوالحسن و بلفت بازدید خواهند کرد.

 

سهندی با اشاره به هدف برگزاری اردوی راهیان نور عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور امسال با توجه به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری پررنگ‌تر از گذشته است، ادامه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای انجام جهاد تبیین است.

 

کد خبر 1198727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha