دومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با ۲۰ اجرا

در دومین روز از  یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند بیست تئاتر  عصر امروز ( شنبه، اول مرداد) در نقاط مختلف لاهیجان  برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در  هفت نقطه از سطح شهر لاهیجان طی سه روز تا ۲ مرداد ماه سالجاری با حضور داوران مطرح کشور در حال برگزاری است.

در دومین روز از  یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند ۲۰ تئاتر در نقاط مختلف در حال برگزاری است که" به یک کارگر ساده نیازمندیم" از رشت ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و " تندیس" از دهلران ساعت ۱۹  در پارک بعثت برگزار می شود.

" مشتی حسن خری داشت" از لاهیجان، " صد رحمت به عشق های قدیمی" بوکان و " ۳۷۰ شهر نمونه اصفهان" اصفهان نیز به ترتیب ساعت های ۱۹:۳۰، ۲۰ و ۲۰:۳۰ در پارک بعثت اجرا می شود.

" رونمایی" از ایلام، " رحیل" از کرمان و " تصمیم با شما" از آستانه اشرفیه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر، " لیگ‌جهانی" از آبادان، " هشت خان" تهران و " عقیق سرخ" لاهیجان در حاشیه استخر ضلع شرقی در حال برگزاری است.


" عبدو" از بندر انزلی، " ساده اما کاربردی" از آستانه اشرفیه و " آقای ف و خانوم شین" از اصفهان در پارک رفتگر برای علاقه مندان به تئاتر به اجرا در می آیند.


همچنین در بوستان هنر شاهد اجرای نمایش های "یک روز بخصوص" از ملایر، " یوگا یدی" تهران و " واکسیاه" تفریش بوده و اجراهای " گرگ مجازی" از، تبریز، " رنکینگ و شهر ارزوها" اصفهان و " کی از همه قوی تره"  را در پارک گلها خواهید دید.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری شهردار لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با بیش از 80 اجرا در هفت نقطه شهر لاهیجان برگزار می شود.
 

کد خبر 1198798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha