«خانواده، ازدواج جوانان و فضای مجازی» مهم ترین اولویت های فرهنگی خراسان جنوبی

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: «خانواده، ازدواج جوانان و فضای مجازی» مهم ترین اولویت های فرهنگی خراسان جنوبی هستند و فضای مجازی آسیب هایی به فضای خانه و خانواده وارد می کند و اثرات مخربی را به دنبال دارد و باید این فضا کنترل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی نیا» امروز (1 مرداد) در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی تاکنون استان مجری قانون بوده است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی عنوان کرد: از سال 93 نقشه مهندسی فرهنگی ابلاغ شده اما اجرایی نشده است و اگر موانع اجرایی وجود داشته چرا این موانع برداشته نشده است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس فرهنگ بومی منطقه ای استان باید اولویت ها را شناسایی کنیم، افزود: موضوعات مرتبط با خانواده و جوانان و ازدواج جوانان از مهم ترین اولویت های فرهنگی این استان است و متاسفانه تشریفات و چشم هم چشمی ها سبب کاهش ازدواج ها می شود.

 

حجت الاسلام وحدانی نیا در ادامه گفت: در این زمینه باید اقداماتی برای مقابله با آسیب های حوزه خانه و خانواده عملیاتی شود و فضای مجازی آسیب هایی به فضای خانه و خانواده وارد می کند و اثرات مخربی را به دنبال دارد و باید این فضا کنترل شود.

 

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: به فضای مجازی توجه کافی نمی شود و امیدواریم گفته ها و عمل ها یکی شود.

 

 

 

کد خبر 1198837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha