عزای عمومی فارس برای قربانیان سیل

ایمانیه گفت: حادثه سیل در استان فارس متاسفانه منجر به جان باختن و مجروح شدن شماری از استان فارسی ها جریحه دار شدن قلب مردم شهید پرور استان فارس شده است و به همین دلیل ۲ مرداد در سراسر فارس عزای عمومی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 1 مرداد) ضمن عرض تسلیت حادثه تاسف بار جاری شدن سیل در شهرستان های استهبان، داراب، فسا و نی ریز در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه متاسفانه منجر به جان باختن و مجروح شدن شماری از استان فارسی ها جریحه دار شدن قلب مردم شهید پرور استان فارس شده است و به همین دلیل 2 مرداد در سراسر فارس عزای عمومی اعلام می شود.

استاندار فارس افزود: دیروز عصر به شکل ناگاهانی سیلی در استهبان رخ داد و 21 جنازه افراد مفقود شده پیدا شده اما 2 مفقودی هنوز پیدا نشده اند و ۵۵ گروه  امدادی و مردم همچنان در حال ادامه جستجو هستند.

وی اضافه کرد: وقوع سیل در این مناطق به شکل غیر مترقبه رخ داد و آب حجیمی از سمت نی ریز روان شد و به سمت استهبان حرکت کرد و  برخی شهروندان که در بستر رودخانه «رودبال» مشغول تفریح بودند را دچار حادثه کرد.

ایمانیه تاکید کرد: برخی از ساکنان روستاهای این منطقه در خصوص  تصرف غیرقانونی حریم رودخانه اعتراض دارند و اگر این موضوع توسط کمیته کارشناسی به اثبات برسد، این حریم تا پایان شهریور امسال باید رفع تصرف شود.

استاندار فارس تصریح کرد: از فرمانداران مناطق سیل زده خواسته ایم از خانواده‌ هایی که عزیزان خود را در این سیل از دست داده‌اند را مورد حمایت های لازم قرار دهند.

کد خبر 1198877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha