تلاش خبیثانه دشمن در عدم همراهی نسل های پس از انقلاب با اصول و عملکرد بی نتیجه ماند

فدوی گفت: بر خلاف آنچه خبیثان عالم برنامه ریزی کرده بودند تا اصول، روان و عملکرد نسل های جدید انقلاب همانند گذشته نباشد اما انتقال بین نسلی در انقلابی اسلامی به بهترین وجه اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار علی فدوی، شنبه(اول مرداد) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان با تبریک عید مباهله بر یادآوری مستمر این واقعه مهم تاکید کرد.

 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به درجه والای شهید حاج قاسم سلیمانی، عبارت «از جنس حاج قاسم بودن» را عبارت مهمی دانست و گفت: باید خود انسان اصرار داشته باشد و پای کار باشد و این راه را با دل و زبان و عمل برود تا خداوند عنایت و آنطور که دوست دارد شهادت نصیب او کند.

 

وی با بیان اینکه بر خلاف آنچه خبیثان عالم برنامه ریزی کرده بودند تا اصول، روان و عملکرد نسل های جدید انقلاب همانند گذشته نباشد اما انتقال بین نسلی در انقلابی اسلامی به بهترین وجه اتفاق افتاده است؛ افزود: بر خلاف تصورات جبهه متحد باطل به فرماندهی آمریکا و شیطان بزرگ، خداوند تضمین کرده که اگر تکالیف مرا انجام بدهید نتیجه را مشخص می کنم و در وعده خدا تخلفی نیست.

 


سردار فدوی دلیل محکم انتقال بین نسلی خیلی عالی در انقلاب اسلامی را محک خوردن نسل اول انقلاب و حتی نسل های بعدی دانست و افزود: در دهه ۹۰ امتحان شاید بزرگ تر از سال ۶۰ باشد اما نسل های بعد از انقلاب بسیار عالی محک خوردند و مهمتر این است کسانی که اصلاً گذشته را ندیدند و بعد از رحلت امام به دنیا آمدند به مثابه کسانی که که اول انقلاب بودند محک خوردند و انتقال نسلی به بهترین وجه ممکن در انقلاب صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: اگر دلدادگان انقلاب به رهبری امام خود راه بیفتند و همه جبهه کفر به جبهه انقلاب هجوم کنند شکست های متعدد را می توان برای آنان نام برد و جبهه حق و باطل هیچگاه کنار هم جمع نمی شوند و سپاه در همه میدان ها تا پای جان حاضر بود و این محک را بر پیشانی همه آنها می توان دید که خوب محک خوردند.

 

 

فدوی در پایان تصریح کرد: سپاه در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی مسئولیت دارد.

کد خبر 1198904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha