برنامه های محوری دستگاه های اجرایی پیوست رسانه ای داشته باشد

فرخنده با بیان اینکه مردم حق دارند از حوزه عملکردی مسئولان اطلاع داشته باشند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای برنامه های محوری خود پیوست رسانه ای ترسیم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی فرخنده» شامگاه (۱ مرداد) در شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه یادواره شهدای رسانه در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این یادواره بعد از روز عاشورای حسینی و با حضور مهمانان استانی و کشوری در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه همچنین همایش اصحاب رسانه با حضور استاندار خراسان جنوبی نیز به مناسبت روز خبرنگار پیش بینی شده است، گفت: خبرنگاران در این مراسم نظرات و ایده ها و دیدگاههای خود را بیان خواهند کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه گلایه دارند که برخی اوقات اتفاقات مهمی از سوی برخی دستگاهها برنامه ریزی می شود اما برای اصحاب رسانه حتی یک وسیله ایاب و ذهاب هم پیش بینی نمی کنند، افزود: این مطالبه مقام معظم رهبری است که مسئولان نظام خدمات دستگاه مرتبط خود را به مردم بگویند تا مردم امیدوار شوند.

 

فرخنده گفت: مسئولان باید عملکرد خود را به مردم بگوید و مردم حق دارند بدانند که در حوزه کاری مسئولان چه اتفاقی افتاده است.

 

وی با بیان اینکه مردم حق دارند از حوزه عملکردی مسئولان اطلاع داشته باشند، ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی برای برنامه های محوری خودشان پیوست رسانه ای ترسیم کنند.

 

همچنین «سمانه سالاری» مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه اصحاب رسانه استان برای برپایی موکب ویژه اصحاب رسانه در روز عاشورا و تاسوعا در محل تجمع هیات های مذهبی در بیرجند آمادگی دارند، گفت: یکی از خواسته های خبرنگاران برگزاری تور راهیان نور غرب است که امید است مورد موافقت واقع شود.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان تجلیل از خبرنگاران حوزه کاری خودشان را در دستور کار قرار دهند، افزود: ساختمان خانه مطبوعات استان آماده شده است و چنانچه استانداری در تجهیز خانه مطبوعات کمک کند می توان در روز خبرنگار و یا هفته دولت افتتاح رسمی شود.

 

سالاری همچنین به موضوع مسکن خبرنگاران اشاره کرد و گفت: این مهم نیز باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود چراکه مورد سوال خیلی از خبرنگاران است.

 

 

 

 

کد خبر 1198958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha