کارگاه داستان نویسی در بیرجند برگزار می شود

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: کارگاه داستان نویسی به منظور تقویت حلقه داستان نویسی و شناسایی هنرمندان فعال در این عرصه در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «فاطمه یعقوبی» امروز (۲ مرداد) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: کارگاه داستان نویسی در خراسان جنوبی به همت حوزه هنری برگزار می شود.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: این کارگاه به منظور تقویت حلقه داستان نویسی در استان خراسان جنوبی و شناسایی هنرمندان داستان نویس شروع به کار خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه داستان نویسی شنبه ها برگزار می شود، ادامه داد: طی چند سال اخیر به دنبال برگزاری این کارگاه در استان خراسان جنوبی بودیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این کارگاه برگزار نشد.

 

یعقوبی بیان کرد: در راستای اجرای این نوع کارگاه ها به دنبال این هستیم تا ظرفیت ها و استعدادهای بومی منطقه را به سوژه های فاخر و نابی در قالب کتاب، داستان، فیلم و ... تبدیل کنیم و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: در این کارگاه به آموزش مبانی و قواعد و اصول داستان نویسی و شناخت زبان معیار و نوشتن ساده و راحت پرداخته می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1199022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha