تجلیل از برگزیدگان مسابقه خطبه خوانی غدیر در  شهرستان ورامین

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه خطبه خوانی غدیر شهرستان ورامین در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه خطبه غدیر شهرستان ورامین عصر امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ورامین با حضور برگزیدگان این مسابقه برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه خطبه غدیر شهرستان ورامین اظهار داشت: غدیر راه و رسم شیعه است و باید یک شیعه در منش و کردار زندگی، از امام علی(ع) الگو بگیرد.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حجاب در کشور افزود: امروز دشمن، میلیاردها دلار هزینه می کند تا زنان عفیفه ما دست از حجاب بردارند اما هویت زن ایرانی، با حجاب گره خورده است، عفت و پاکی، سرمایه شیعه است و باید ملت ایران از این سرمایه پاسداری کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز شبکه های خارج نشین و ماهواره ای تلاش دارند تا عفت و حجاب و چادر را از زنان ایرانی بگیرد اما بانوان این سرزمین پاسخ دندان شکنی به آنان خواهد داد.

 

مهندس غلامحسین هاشمیه مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سالاریه و رییس ستاد برگزاری مسابقه خطبه غدیر در این جلسه اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در مسابقه خطبه غدیر در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

کد خبر 1199334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha