دشمن تمام توان خود را صرف حضور در میدان جنگ نرم کرده است

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن همیشه در پی توطئه و دسیسه است و اکنون تمام توان خود را صرف حضور در میدان جنگ نرم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «سرهنگ پاسدار محمد ساجدی فر» یک‌شنبه شب دوم مردادماه در همایش عملیات روانی و جنگ نرم پادگان شهید هاشمی نژاد شیروان اظهارکرد: دشمن همیشه در پی توطئه و دسیسه است و توان مقابله در میدان جنگ را ندارد لذا تمام توان خود را صرف حضور در میدان جنگ نرم کرده است.

 

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین وظیفه ما نسبت به راه آن ها خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن القای باور «ما نمی توانیم» در جامعه است لذا ما نباید نسبت به خون شهدای عزیزمان بی تفاوت باشیم، دشمن در تلاش است ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند.

 

ساجدی فر عنوان کرد: باید همواره قدردان خانواده های شهدا بود زیرا که مملکت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگری ها و دلاور مردی های این بزرگ مردان تاریخ است که اکنون باید الگویی برای جوانان باشند و ادامه دهنده این راه بزرگ باشند، باید رشادت های این دلاورمردان بزرگ تاریخ برای جوانان بازگو، تبیین و فرهنگ سازی شود.

 

وی تصریح کرد: باید همواره یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و با پرورش چنین مردانی مملکت همواره به راه پرقدرت و پر صلابت همراه با ایمان، توکل، اتحاد، همبستگی، پیروی از راه ولایت فقیه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه موفق تر ادامه دهد.

 

 

 

کد خبر 1199356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha