مرکز نوآوری در مراکز آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان ایجاد می‌شود

شمشادی با بیان اینکه آزمایشگاه صنایع نساجی و صنایع شیمیایی در استان گیلان راه‌اندازی شده است گفت: مرکز نوآوری در مراکز آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رسول شمشادی » شامگاه (یکشنبه، ۲ مرداد) در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر ریل مهارت محوری استوار است و تنها دانشگاه دولتی وزارت علوم در این زمینه محسوب می‌شود. 
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان عنوان کرد: هر ساله برابر با امکان سنجی که در حوزه صنعت، اصناف و خدمات انجام می‌شود و با ارتباطی که با آموزش و پرورش استان گیلان داریم بر اساس آمایش سرزمینی و تعداد دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل هنرستانی و هنرجویان رشته‌‌های این دانشگاه گسترش پیدا می‌کند.
 
شمشادی با تاکید بر اینکه گسترش رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان بر اساس نیازهای استان است تصریح کرد: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری به امر دانش‌بنیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان امسال در بیش از هشت عنوان ویژه حوزه مهارت افزایی با پارک علم و فناوری استان همکاری مشترک برقرار کرده است. 
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد یک مرکز نوآوری در مراکز آموزشی به ویژه در مرکز چمران هستیم که تایید اولیه آن را هم از ریاست جمهوری اخذ کرده‌ایم.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان افزود: قبل از ایام عید امسال حدود ۱۸‌رشته آموزشی، کارگاه و آموزشگاه را با حضور استاندار گیلان افتتاح کردیم همچنین آزمایشگاه صنایع نساجی و صنایع شیمیایی نیز در استان راه‌اندازی شده است.
 
شمشادی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان ارتباط نزدیکی را با صنعت استان برقرار کرده است خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا دانشجویان این دانشگاه دوره‌های کارورزی و کارآموزی خود را در دل صنعت بگذرانند و‌ بدون شک با این تعامل تا حد زیادی از مشکلات مهارتی دانشجویان برطرف می‌شود.
 
 
 
کد خبر 1199361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha