فرودگاه  زاهدان میزبان آخرین گروه از حجاج بیت الله الحرام به کشور

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان بر عدم انجام مراسم استقبال از حجاج سیستانی و بلوچستانی در فرودگاه تاکید کرد و گفت: فرودگاه زاهدان میزبان آخرین گروه از حجاج بیت الله الحرام به کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاههای استان در دومین جلسه هماهنگی ارگان های همکار در عملیات حج با اعلام این خبر گفت :  عملیات بازگشت حجاج استان سیستان و بلوچستان از مدینه منوره در روز پنج شنبه ششم مرداد ماه آغاز می شود.

 

 جزینی زاده در ادامه به تمهیدات صورت گرفته برای پذیرش حجاج در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان اشاره و اظهار داشت : ترمینال ورودی پروازهای خارجی آماده استقبال از زائرین می باشد و گیت های چک و غربالگری حجاج با حضور کارکنان مرکز بهداشت استان جهت پایش حجاج در محوطه اپرون، برقرارخواهد شد.

 

مدیرکل فرودگاههای استان  با اشاره به اینکه تمام سعی ارگانهای همکار در پذیرش حجاج بر تکریم آنها در محدوده فرودگاهست افزود ۶ سورتی پرواز حجاج امسال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی با ۱۵۶۲ حاجی سیستان و بلوچستان طی  روزهای پنجشنبه و  جمعه ۶ و ۷ مردادماه در قالب ۱۳ کاروان به استان باز خواهند گشت .

 

وی تاکید کرد؛ با توجه به شیوع موج هفتم ویروس کرونا مراسم استقبال در فرودگاه نداریم واز هم استانیهای عزیز درخواست داریم از حضور  در فرودگاه زاهدان خودداری نمایند.

کد خبر 1199379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha