اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی «غدیر خم»

برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی و هنری غدیرخم که به همت کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد در ایام دهه امامت و ولایت برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ميلاد قرباني» مدير کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد با عنوان اینکه این مسابقه در بخش های مختلف فرهنگی و هنری و نیز ورزشی  توسط واحد فرهنگي و تربیت بدنی کانون با همکاري ستاد فهماي خراسان شمالي و نیز پايگاه بسيج برگزارشد، اعلام کرد: در مجموع ۷۸ اثر در بخش هاي مختلف شامل ۱۱ اثر داستان کوتاه، ۲۳ اثر دلنوشته، ۲۶ اثر نقاشي، ۱۲ دکلمه، ۸ اثر مقاله نويسي با محوريت غدير،  امامت و ولايت به دبیرخانه مسابقه رسید که پس از داوري نهایی، برندگان معرفی شدند.

 

قربانی «محمدحسين صالحي»، «ابوالقاسم صادقي» و «مرضيه کرامتي» را برگزیدگان بخش داستان کوتاه معرفی کرد و افزود: «ميلاد نعيمي»، «مليکا فلاح»، «مهشيد الهي» در بخش دلنوشته  و نیز «امير عباس قارداش پور»، «زنيب هاشمي»، «مرضيه شادل» در بخش نقاشی برتر شدند.

 

وی همچنین به برگزیدگان بخش رقابتی آثار در قالب دکلمه و مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت و ولایت اشاره کرد و اسامی را به ترتیب اینگونه نام برد: «فاطمه حسين پور»، «نرگس محمدي»، «ريحانه نوراني» ارائه دهنده آثار دکلمه برتر و «امين باقري»، «محسن امامي»، «فاطمه گوهرآب» در بخش مقاله نویسی به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 

مدير کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد به بخش ورزشی این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات در دو رده سني ۸ تا ۱۲ سال و رده سني جوانان ۱۲تا ۱۸ طراحی و اجرا شد که علاقه مندان با رقابت در رشته ورزشی پینگ پنگ  «محمد کريمي»، «ميلاد شادل»، «محمد رضاپور» در رده سني نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال توانستند برنده این مسابقات شوند.

 

وی بیان کرد: در این مسابقه «مهدي غلامي»، «جوادمحمدي» و «احمد نوراني»  در رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال حائز رتبه برتر شدند.

 

قربانی «محسن گوهرآب»، «محمد کريمي»، «حسين قلي زاده» در رده سني نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال و سيد «صادق صالحي نژاد»، «محسن يزداني» و «محمود احمدي» را نیز در رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال برنده اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1199386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha