فراخوان عضویت گروه سرود در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا منتشر شد

مرزبان گفت: به منظور تقویت گروه سرود کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، فراخوان عضویت در گروه سرود این کانون منتشر شد.

«صادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: از جمله فعالیت های با نشاط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، ایجاد گروه سرود بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، افزود: فصل تابستان و فرصت اوقات فراغت بچه های مسجد سبب شد تا به منظور تقویت گروه سرود این کانون فرهنگی هنری، فراخوان عضویت در گروه سرود به اجرا در آید.

 

وی بیان کرد: در این فراخوان از بچه های مسجد خواسته شده با عضویت در گروه سرود به جمع دوستان خود ملحق شده و در برنامه های آینده آن شرکت داشته باشند.

 

مرزبان عنوان کرد: این گروه سرود از بچه های مسجد در رده های سنی ابتدایی و متوسطه اول تشکیل و به تمرین و اجرای برنامه می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در قالب این گروه سرود، در مناسبت های مختلف شهادت و موالید ائمه اطهار (ع) و دیگر مناسبت ها به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، اظهارکرد: همچنین امکان حضور این گروه سرود در جشنواره های مختلف نیز با مشارکت و تلاش بچه های مسجد فراهم است.

 

مرزبان در پایان از نوجوانان مسجدی برای نام نویسی و شرکت در برنامه های گروه سرود کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا دعوت کرد.

کد خبر 1199419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha