۴۵ بسته معیشتی در بیرجند توزیع می شود

مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند گفت: به همت مکتب حضرت نرجس(س) بیرجند ۴۰ بسته معیشتی به مناسبت روز «خانواده» بین نیازمندان این شهرستان در راستای اجرای طرح «مهر مهدوی» توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رفعت وریدی» امروز (3 مرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در بخش آموزش و عترت برگزاری کلاس های قرآن در تمامی سطوح و معارف اهل بیت (ع) در دستور کار مکتب نرجس(ع) بیرجند قرار دارد.

 

مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند در خصوص کلاس های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: کلاس های معارف و آئین زندگی در صحیفه سجادیه حدود یکسال است که در این مکتب اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری کلاس های مهدویت، غدیرشناسی و کارگاه های آموزشی با موضوعات نماز و خانواده و رسانه و بررسی آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های این مکتب به شمار می رود.

 

وریدی با بیان اینکه 800 دانش آموز و 300 مادر بیرجند از کلاس های حضوری نماز استفاده کردند، افزود: این کلاس ها در قالب 10 کارگاه به صورت حضوری توسط مکتب نرجس(ع) بیرجند برگزار شده است.

 

مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند در خصوص کلاس های اوقات فراغت عنوان کرد: در این راستا یکصد دانش آموز در کلاس های قرآن و احکام و 6 رشته هنری طی یک دوره 40 روزه حضور داشته اند و دوره دوم بعد از عاشورای حسینی آغاز خواهد شد.

 

وی به طرح «مهر مهدوی» اشاره کرد و گفت: این طرح حدود 2 سال است که به همت این مکتب جهت تهیه خوراک، پوشاک و هزینه های درمان و جهیزیه اجرا شده است و بیش از 700 میلیون ریال در این زمینه ها طی یکسال اخیر هزینه شده است.

 

وریدی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در روز عید غدیر 150 بسته معیشتی و در روز عید قربان 400 کیلوگرم گوشت بین خانواده های نیازمند شهرستان بیرجند به همت این مکتب توزیع شد.

 

 مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند در پایان عنوان کرد: امروز 40 بسته معیشتی به مناسبت روز خانواده بین نیازمندان این شهرستان در راستای اجرای طرح «مهر مهدوی» توزیع خواهد شد.

کد خبر 1199549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha