کشف سه کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف سه کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در اجرای طرح عملیاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی کاشان، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ با دو نفر سرنشین توقیف  شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: طی بازرسی به عمل آمده از این خودرو، سه کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

 

هاشمی زاده در ادامه بیان داشت: متهمین، مواد مخدر مذکور را از مرزهای جنوب شرق کشور وارد نموده و قصد توزیع آن را داشتند که با اقدام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر، ناکام ماندند.



این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه دستگیرشدگان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.



هاشمی زاده در پایان عنوان کرد: مواد مخدر نه تنها یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است بلکه دروازه ورود به بسیاری از جرائم و بزهکاری ها در سطح جامعه می باشد لذا پلیس با تمام توان در مقابل سوداگران مرگ خواهد ایستاد و به هیچ وجه اجازه جولان به آنها را نخواهد داد./

کد خبر 1199572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha