پروژه تقویت شبکه گاز اندیمشک اقدام مهم و بزرگی است

جهانگیری پروژه تقویت شبکه گاز اندیمشک را یک اقدام مهم و بزرگ دانست و گفت: در فصل سرد سال که سرانه مصرف گاز در این شهرستان زیاد می‌شود و احتمال قطعی گاز وجود دارد، با این اقدام دیگر شاهد قطعی احتمالی گاز نخواهیم بود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه به منظور پایداری شبکه گاز شهرستان اندیمشک در فصل سرد سال، پروژه تقویت شبکه گاز در دست احداث است اظهار کرد: این پروژه که تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته، از خط انتقال سراسری ۱۶ به طول ۷.۵ کیلومتر جهت تقویت فشار گاز و کاهش قطعی احتمالی گاز در فصل زمستان در دست اقدام است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه پروژه تقویت شبکه گاز یک اقدام مهم و بزرگ خواهد بود تصریح کرد: این پروژه برگرفته از خط لوله سراسری ۱۶ با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در دست احداث است.

 

وی اذعان کرد: در فصل سرد سال که سرانه مصرف گاز در شهرستان اندیمشک زیاد می‌شود و احتمال قطعی گاز وجود دارد، با این اقدام دیگر شاهد قطعی احتمالی گاز نخواهیم بود.

 

جهانگیری تصریح کرد: گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و روستاهای شهرستان اندیمشک کمک بزرگی به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد صنایع تکمیلی در روستاها کرده و سبب توسعه شهرک‌های صنعتی نیز شده است.

 

وی یاد آور شد: در سال‌های اخیر به همت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در حوزه گازرسانی تحولات عظیمی رخ داده است و گازرسانی به روستاهای بخش‌ الوارگرمسیری یک اقدام ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی در راه خدمت به روستائیان خواهد بود.

 

کد خبر 1199638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha