بخش بانوان مرحله شهرستانی چهل‌و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان آغاز شد

به همت اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش بانوان امروز، سوم مردادماه در شهرستان قروه آغاز به کار کرد.

خلیل همتی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهار کرد: ۷۳۳ نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کردند.

 

 

وی افزود: از این تعداد ۳۸۶ نفر در بخش بانوان و ۳۴۷ نفر در بخش آقایان در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند.

 

 

همتی بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش بانوان، سوم مردادماه در شهرستان قروه برگزار شد و مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان در سه حوزه امتحانی سنندج، قروه و سقز برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه امتحانی سنندج متسابقان کامیاران، دیواندره، مریوان، سروآباد و سنندج، رقابت می‌کنند، اعلام کرد: متسابقان قروه، دهگلان و بیجار در قروه و متسابقان سقز و بانه در حوزه امتحانی سقز با هم رقابت می‌کنند.

 

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: مرحله شهرستانی حوزه امتحانی سقز در ششم مردادماه و حوزه امتحانی سنندج در ۱۱ مردادماه با حضور بانوان فعال قرآنی استان کردستان برگزار خواهد شد.

 

 

همتی با اشاره به اینکه کار داوری این دوره از مسابقات قرآنی در بخش بانوان به همت دو داور استانی و سه داور همدانی انجام خواهد شد، افزود: مریم سعیدی و طاهره نائبی موحد از استان کردستان و ثمین کرم، نسرین نهوشیان و مهرانگیز امیری از استان همدان کار داوری چهل‌و پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی را برعهده دارند.

کد خبر 1199654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha