باید از تریبون نماز جمعه به جهاد تبیین پرداخت/ حضور مدیران در نماز جمعه به مردم انگیزه می دهد

حجت الاسلام کیائی با بیان اینکه جهاد تبیین نیز باید از تریبون نماز جمعه پرداخته شود، گفت: اگر امام جمعه طراز مطالبه گری و دفاع از حق مردم را داشته باشد، مردم با انگیزه در نماز جمعه شرکت می کنند.

حجت الاسلام «محسن کیائی» در آستانه «پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب» با تبریک این روز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بنا به تعبیر رهبری حکیم انقلاب، نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است و فرماندهی این قرارگاه را امامان جمعه بر عهده دارند.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: امام راحل فرمودند: «نماز جمعه سنگر است، این سنگر را پر کنید»، ظرفیت نماز جمعه یک ظرفیت فوق العاده مهمی است که همه باید نهایت بهره را از آن ببرند.

 

وی ادامه داد: مدیران خدوم دستگاه ها باید از ظرفیت نماز جمعه استفاده کرده و خدمات و عملکرد و دستاوردهای خود را به مردم بیان کنند.

 

امام جمعه شهر دلند با بیان اینکه جهاد تبیین نیز باید از تریبون نماز جمعه پرداخته شود، اظهارداشت: اگر امام جمعه طراز مطالبه گری و دفاع از حق مردم را داشته باشد، مردم با انگیزه در نماز جمعه شرکت می کنند.

 

وی گفت: برپایی میز خدمت و حضور مدیران در نماز جمعه به مردم انگیزه می دهد و مردم با امید و امیدواری در نماز جمعه شرکت می کنند تا گوشه ای از مشکلات آنها به برکت نماز جمعه برطرف شود.

 

 

کد خبر 1199733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha