عملیات مرصاد یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی است

سلطانقلی،عملیات مرصاد را یکی بزرگ‌ترین عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: این عملیات آخرین عملیات رزمی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله است.

 ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره فرا رسیدن پنجم مرداد ماه سالروز عملیات مرصاد ،گفت:جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم این دیار پاک نخواهد نشد؛ این خونخواران دست نشانده استکبار(منافقین) در بیمارستان اسلام آبادغرب مصدومین و بیماران را همچون هیزم بر روی هم قرار داده و به آتش کشیدند تا همیشه تاریخ منفور ملت ایران باشند و هم در دنیا و آخرت خار و ذلیل شوند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ،افزود: غبار گذشت زمان نباید در ارتباط با شناخت منافقین بر اذهان مردم زنگار شود، هرساله این روز را گرامی می داریم تا خدای ناکرده جای ظالم و مظلوم یا جای شهید و جلاد عوض نشود و مردم بدانند که ملت ایران۱۷ هزار شهید ترور بخاطر جنایات منافقین داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: منافقین در عملیات مرصاد چنان شکست مفتضحانه ای از سپاه، ارتش و بسیج مردمی خوردند که درس عبرتی برای اربابان آنها نیز شد تا هیچ وقت فکر حمله به خاک میهن اسلامی مان را نداشته باشند و به فضل الهی ملت ایران با هوشیاری، بصیرت و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف، این کارزار فرهنگی را نیز پشت سر خواهد گذاشت و نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

 سلطانقلی،  با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان عملیات مرصاد ،برگزاری یادواره شهدای کشوری با حضور اردو های راهیان نور منطقه ای و کشوری در محل یادمان مرصاد ،برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ،هنری از شاخص ترین برنامه های این روز است.

کد خبر 1199878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha