لزوم ایجاد دفتر دایمی شهرداری شیراز در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

اسدی گفت: از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ با ایجاد دفتر دایمی شهرداری شیراز در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس باید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن اسدی»، امروز (سه شنبه 4 مرداد) در نشست خبری رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اصحاب رسانه گفت: کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در طول زمان فعالیت خود در یک سال گذشته ۱۷۴ دستور کار و ۱۴۱ تصمیم را داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: 56 مصوبه صحن از اقدامات کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر شیراز در یک سال فعالیت خود بوده است.

وی اضافه کرد: استفاده از طرفیت های شهر و مشارکت مردم در ارتقای شهر و غنی کردن اقتصاد شهر شیراز از اهداف این کمیسیون است.

اسدی اعلام کرد: مصوب کردن شیوه سرمایه گذاری انجام شده و همایش ملی سرمایه گذاری را برگزار کرده ایم و شهرداری شیراز ملزم به تهیه سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: شیراز باید از نشانه های شهر توریستی برخوردار شود و شهرداری برای پارک آبی و ... به عنوان این نماد ملزم به جذب سرمایه گذار شد.

اسدی اضافه کرد: از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ با ایجاد دفتر دایمی شهرداری شیراز در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس باید استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ۱۵ میلیارد قرارداد سرمایه گذاری را امسال شهرداری شیراز باید پیگیری کند.

کد خبر 1199961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha