راه اندازی پلیس ساختمان در شیراز برای کنترل و نظارت بر ساخت و ساز

ترابی گفت: کنترل و نظارت در حوزه های ساخت و ساز شهر مهم است و کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز، پلیس ساختمان را برای این مهم راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعلی ترابی»، امروز (سه شنبه 4 مرداد) در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اصحاب رسانه گفت: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی ششم شهر شیراز تاکنون ۱۵۹ دستورکار و ۴۰ مصوبه در صحن علنی داشته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در حوزه شهرسازی و معماری باید نگاه جامع و کامل و برای توسعه آینده شهر اقدام شود و طرح های تفصیلی و محلی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: مردم خواستار ارائه خدمات سریع تر هستند و شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این راستا برای تسریع صدور پروانه های ساختمانی گام بر می دارد.

ترابی اعلام کرد: کنترل و نظارت در حوزه های ساخت و ساز شهر مهم است و کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز، پلیس ساختمان را برای این مهم راه اندازی کرده است.

وی تصریح کرد: در تمام نقاط شهر برای ارائه بهترین خدمات به مردم در تلاش هستیم تا شهروندان به فضاهای ورزشی، پارک، فضای سبز، فضای آموزشی و ... دسترسی مطلوب داشته باشند.

کد خبر 1199972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha