حضور ۳۳۰ نفر در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن  پدافند هوایی ارتش

حجت الاسلام روشندل از حضور ۳۳۰ نفر در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان شاغل و همسران خانواده های پدافند هوایی ارتش خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر روشندل، رییس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران از سابقه طولانی برخوردار است در مورد بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان شاغل و همسران خانواده های پدافند هوایی ارتش گفت: این دوره از مسابقات در سطح پدافند هوایی ارتش برای همسران و فرزندان، کارکنان پایور و کارکنان خواهر پدافند هوایی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیست و دومین دور از مسابقات قرآن به میزبانی پدافند هوایی ارتش برگزار می شود، گفت: امروز اختتامیه این مسابقات در حال برگزاری است.

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش افزود: در این دوره از مسابقات 330 نفر از همسران و فرزندان دختر و پسر و همچنین خواهران پایور این نیرو در رشته های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم شرکت کرده اند، گفت: امروز در سالن سینمای شهید ظرافتی با حضور مسئولان و تقدیر از منتخبین این دوره از مسابقات به پایان می رسد.

 

وی گفت: منتخبین بیست و دومین دور مسابقات قرآن خانواده ها، همسران پدافند هوایی 80 تا 100 نفر هستند که به دور بعد راه می یابند.

کد خبر 1200190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha