مساجد پناهگاه مردم در همه زمان‌ها و شرایط هستند

آخوند نبوی‌زاده گفت: مساجد بهترین مکان برای تصمیم گیری در موضوعات اجتماعی و فرهنگی و ملجا و پناهگاه مردم در هر زمان و شرایطی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، «نورنیاز آخوند نبوی‌زاده»‌ در دوره آموزشی و بصیرتی علمای اهل سنت استان گلستان اظهارکرد: قبل از هر موضوع روحانیت باید نگاه عمیق تری به نقش و وظایف خود در جامعه داشته باشد.

 

امام جمعه اهل سنت گمیشان گفت: قبول مسئولیت و انجام با جدیت امور محوله در حوزه دینی، فرهنگی و اعتقادی، یک روحانی را تبدیل به چهره ای ارزشمند در جامعه خواهد کرد.

 

وی افزود: تفرقه افکنی و دمیدن در آتش اختلافات سبب عقب‌گرد می شود و علما باید برای برطرف کردن این اختلافات با کمال دقت عمل کنند تا هم سبب خشنودی خداوند و هم برکت حاصل از آن سبب عزت مسلمین شود.

 

آخوند نبوی‌زاده گفت: وظایف روحانیت به ویژه امامان مسجد فقط اقامه نماز نیست بلکه باید دوشادوش مردم منطقه در میدان باشند و از ظرفیت های موجود برای تحقق تمدن نوین اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

 

وی مساجد را بهترین مکان برای تصمیم گیری در موضوعات اجتمافی و فرهنگی دانست و افزود: مساجد باید پناهگاه و ملجا همه مردم در هر شرایط و زمانی باشند و دغدغه ها و مشکلات انان از طریق مساجد برطرف شود.

 

کد خبر 1200344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha